15 november 2023

Mews voorziet nu meer dan 5.000 klanten door voortdurende marktuitbreiding

ENGLISH, DEUTSCH, FRANÇAIS, ESPAÑOL

Met een groei van bijna 40% in het klantenbestand tot nu toe dit jaar, breidt de bekroonde hospitality cloud uit dankzij indrukwekkende ontwikkelingen in essentiële markten, waaronder Noord-Amerika en Frankrijk.

[AMSTERDAM, 15 november] Mews, de toonaangevende hospitality cloud, heeft nu wereldwijd meer dan 5.000 klanten die hun property management system gebruiken, waarmee een indrukwekkende groei wordt gerealiseerd.

5k customers v2-NL

“Het is echt geweldig om zo'n grote community van vooruitstrevende klanten bij elkaar te mogen brengen, van boetiekhotels tot internationale hotelketens, en glampings tot appartementen voor langdurig verblijf,” zegt Richard Valtr, oprichter van Mews. “Dit is eigenlijk nog maar het begin voor Mews. We hebben onze focus al gericht op de volgende vijfduizend klanten die we wereldwijd willen ondersteunen om gasten een geweldige ervaring te bieden.”

Het aantal klanten van Mews is de laatste negen maanden met een derde gestegen. Deze doorgaande stijging gaat hand in hand met de aanhoudende groei van het bedrijf, mogelijk gemaakt door een Series C-investering van $185 miljoen vorig jaar. Mews heeft tot dusver ook zeven hospitality-bedrijven overgenomen. De meest recente overname is Nomi, een gepersonaliseerde AI-reisleider die in de guest journey geïmplementeerd wordt.

Klanten bestaan uit onder andere internationale merken zoals Strawberry, edyn, Generator en The Social Hub, met daarnaast ook toonaangevende en innovatieve onafhankelijke hotels zoals Airelles, Finn Lough, The Dylan Amsterdam en Good Hotel.

“We zijn trots om meer dan 5.000 klanten te ondersteunen bij het bieden van moderne gastvrijheid die veel verder gaat dan de verwachtingen van gasten,” zei Matthijs Welle, CEO van Mews. “Het geeft me veel voldoening om de impact te zien die we op de sector hebben. De vooruitgang die we hebben gemaakt is echt een eerbetoon aan het harde werk van ons team en de komende paar jaren beloven nog spannender te worden!”

Mews heeft dit jaar tot dusver het klantenbestand met 37% zien groeien en heeft sinds januari ook € 3,5 miljard aan betalingen verwerkt. Deze mijlpaal komt kort nadat Mews werd uitgeroepen tot de ‘World's Best Hotel PMS Solutions Provider’ en ‘World's Best Independent Hotel PMS Solutions Provider’ bij de 2023 World Travel Tech Awards.

Over Mews

Mews is het toonaangevende platform voor het nieuwe tijdperk van hospitality. Meer dan 5.000 accommodaties in meer dan 85 landen worden mogelijk gemaakt door Mews. De Mews Hospitality Cloud is ontworpen om de bedrijfsvoering van moderne hoteliers te stroomlijnen, de gastervaring te transformeren en meer winstgevende bedrijven te creëren. Klanten zijn onder andere Accor, Generator-Freehand, The Strawberry Group, The Social Hub, Life House en Airelles. Mews is door World Travel Tech Awards uitgeroepen tot 's werelds beste PMS-aanbieder voor hotels (2023) en voor onafhankelijke hotels (2022, 2023) en heeft van Hotel Tech Report de prijs voor Best Place to Work in Hotel Tech (2021, 2022) gewonnen. Het bedrijf heeft vestigingen in Europa, de Verenigde Staten en Australië.